JSI javaslatok


Kérjük, hogy saját biztonsága érdekében fogadja meg az alábbi javaslatainkat:



-Menet közben az esetlegesen felmelegedett abroncsból ne engedjünk le levegőt!

-Új gumihoz új szelepet használjunk!

-Gyári mérettől eltérő méretű gumiabroncs szereltetése előtt kérjék ki szakember  tanácsát, illetve nézzék meg váltóméret-táblázatainkat!

-Légnyomást rendszeresen ellenőrizzük hideg állapotban. Ehhez legmegfelelőbb egy saját minőségi légnyomásmérő használata.

-Felni felszerelés után 50-100 kilométerrel ellenőrizzük a kerékcsavarok meghúzottságát.

-A defektek közül a futófelületen keletkezett szöglyukak, de az oldalfal-sérülések javíthatóságának eldöntése már komoly szakértelmet igényel. Ha javítható a gumiabroncs, minél hamarabb végeztessük el a javítást!


-A tömlő nélküli abroncsok használata biztonságosabb, mint a tömlősöké, mivel jóval kisebb a durchdefekt esélye.

-5-10 ezer kilométerenként ellenőriztessük a kerekek kiegyensúlyozottságát (centrírozás).

-Kátyúba hajtás után még 1-2 héttel is ellenőrizze, hogy a gumiabroncs oldalán nem jelentkezik-e dudor. Ha igen, azonnal forduljon szakemberhez!


 
Gumiabroncsok cseréje:



-Az egyenletes kopás érdekében célszerű kb. 10 ezer kilométerenként az első kerekeket hátra, a hátsókat előre tenni.

-Vigyázzunk, hogy a gumiabroncsok eredeti forgásiránya megmaradjon!

-Rendellenes, egyenetlen, féloldali kopás észlelése esetén, mivel az az esetek többségében a futómű beállítás hibája, ellenőriztessük a futómű-beállítást.

-Célszerűnek tartjuk új gumiabroncs felszereltetése után is ellenőriztetni a futómű-beállítást.


főoldalra oldal nyomtatása